Første «Styrehalvtimen» frokost-webinar avholdt 21. april med god deltakelse ‌

Styrehalvtimen frokost-webinar i iStyrelsen regi

iStyrelsen lanserte «Styrehalvtimen» frokost-webinar 31. mars, og det første webinaret i serien ble avholdt 21. april med 52 påmeldte. Temaet for webinaret var «Styrets oppgave med å sørge for den rette og motiverte daglig leder, herunder årlig evaluering av daglig leder». Frokost-webinaret ble godt mottatt, med flere positive tilbakemeldinger etter webinaret.

Hensikten med Styrehalvtimen skal være å adressere praktiske temaer / problemstillinger innen verdiskapende og bærekraftig styrearbeid, som er aktuelle i tiden og med interesse for flere som er opptatt av godt styrearbeid. For å sikre rette temaer ønsker vi at temaene i størst mulig grad skal bli foreslått av våre forbindelser. Dermed anmodes nettopp du å spille inn ditt forslag til tema for fremtidige Styrehalvtimer så snart som mulig. Dette kan du gjøre ved å formidle forslag til oss ved å fylle ut Tema-forslagsskjemaet eller ved kun å sende oss en e-post (bjarne.aamodt@istyrelsen.com). Både forslag til tema og påmelding til Styrehalvtimen er gratis.

Styrehalvtimen frokokst-webinar vil bli arrangert annen hver torsdag fremover, – neste gang 5. mai kl. 09.00. Invitasjon til webinarene vil bli formidlet gjennom iStyrelsens nyhetsbrev og iStyrelsens LinkedIn-sider.

Til slutt vil vi også oppfordre til å komme med forslag til forbedringer i opplegget for Styrehalvtimen, f.eks. om det er andre tider på dagen enn kl. 09.00-09.30 som ville passe bedre.

___________________________________________________________

Ønsker du å holde deg oppdatert på det siste innen eierstyring og styrearbeid, les iStyrelsens nyhetsbrev. Hvis du ikke allerede er abonnent (det er gratis), meld deg på iStyrelsens nyhetsbrev ved å registrere deg på denne linken, så vil du få nyhetsbrevet til din e-post. Du er også velkommen til å videresende nyhetsbrevet til de av dine forbindelser som du vil anta ville være interessert i nyhetsbrevet. 

Eller følg oss på linkedin